سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که سپاس نیکى تو را نگزارد ، مبادا به نیکویى کردنت بى‏رغبت گرداند ، چه بود که کسى تو را بدان نیکى سپاس دارد که سودى از آن برندارد ، و بود که از سپاس سپاسگزار بیابى بیش از تباه کرده کافر نعمت غدار ، « و خدا نیکوکاران را دوست مى‏دارد . » [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 95 مهر 29 , ساعت 8:5 عصر

شرح خبر:

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به حلب، در حالی که قرار بود امروز بخشی از تروریست‌های حاضر در شرق حلب، با استفاده از مهلت آتش‌بس از دو مسیر «کاستلو» و «بستان القصر» خارج شوند، در منطقه بستان القصر اقدام به شلیک 3 خمپاره کرده و به همین دلیل برنامه خروج آنها در این منطقه متوقف شده است.

این اقدام تروریست‌ها 10 نفر زخمی برجای گذاشت.

در منطقه دیگر یعنی «کاستلو» نیز علی رغم اینکه سه ساعت و نیم از آغاز آتش بس گذشته، تروریست‌ها حاضر به خروج نشده اند.

فاصله مستقیم «کاستلو» و «بستان القصر» حدود 10 کیلومتر است.

این درحالی است که بسیاری از نیروهای نظامی سوریه و روسیه در منطقه «کاستلو» مستقر بوده و برخی مقامات امنیتی، دولتی و مذهبی نیز برای نظارت بر خروج احتمالی آنها حضور دارند.

فاصله با تروریست‌ها در منطقه کاستلو حدود یک کیلومتر است و صدای تیراندازی و انفجارات پراکنده نیز از فواصل دور به گوش می رسد.


خبر تصادفی:
با شروع مهر دانشگاه ها و مدارس کشور باز شده و دوباره این مکان ها دانش آموزان و دانشجویان زیادی رفت آمد میکنند و به کسب علم و دانش میپردازند.تعداد زیاد دانشکاه های کشور باعث شده که انگیزه برای ادامه تحصیل دانشجویان بسیار کم شود و این نا امیدی از آینده شغلی میل و رغبت دانشجویان را از بین برده است.از طرفی کمبود امکانات در بسیاری از دانشگاه های کشور به چشم میخورد.امکانات مدارس کشور نیز بسیار کم است و باید با نگرانی زیاد به این وضعیت بد کشور رسیدگی شود تا باعث کاهش دانشجو محصل در سال های بعد نشود



لیست کل یادداشت های این وبلاگ