سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسا سخن که از حمله کارگرتر بود . [نهج البلاغه]
 
جمعه 95 مهر 30 , ساعت 11:5 عصر

شرح خبر:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الله حیدری امشب در جلسه تخصصی فرهنگی ورزشی ستاد ساماندهی امور جوانان، اظهار کرد: سازمان مردم‌نهاد نقش مؤثری در شکل‌گیری هویت جوانان دارد.

وی افزود: در هفته تربیت بدنی قرار داریم که در این ایام بیش از 400 برنامه متنوع فرهنگی ورزشی در سطح استان با مشارکت ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و هیأت‌های ورزشی اجرا می‎شود.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره‎کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به هویت دینی و ملی در افراد، بیان کرد: امروزه در فضا و عصر جهانی شدن حفظ هویت ملی و دینی اهمیت بیشتری یافته و به معنای مشارکت مؤثر فرهنگی، دینی و انسانی در سراسر جهان محسوب می‌شود.

این مسؤول با اشاره به اینکه شکل‌گیری هویت در جوانی با عواطف خودپنداری و عزت نفس فرد رابطه تنگاتنگی دارد، تصریح کرد: احساس تعلق و تعهد به خانواده، قوم، فرهنگ، ملت و مذهب از مؤلفه‌هایی است که ارتباط تنگاتنگی با هویت دارد.

حیدری با اشاره به برگزاری پنجمین جلسه ستاد امور ساماندهی جوانان با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار در هفته آینده، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات و جشنواره بومی و محلی در سطح اماکن ورزشی و اجرای طرح‌های هویت‌آفرین از طریق سازمان مردم‌نهاد جوان در شکل‌گیری هویت جوانان کمک شایانی می‌کند.


خبر تصادفی:
مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با حضور 16 تیم در حال پیگیری می باشد. در حالی که تا پایان هفته ششم رقابتها تیم پرمهره استقلال تهران با مربیگری علیرضا منصوریان موفق به کسب برد نشده است و تنها با 4 امتیاز در رده پانزدهم جدول جا خوش کرده است. در آخرین دیدار استقلال به مصاف حریف سرخپوش پایتخت یعنی پرسپولیس رفت و این بازی حساس علیرغم حساسیت بالا بسیار سرد بود و با نتیجه صفر صفر به پایان رسید. استقلال تهران در هفته بعد رقابتها باید به مصاف ذوب آهن اصفهان برود و پرسپولیس نیز باید در اصفهان به مصاف سپاهان برود. بازی استقلال تهران در روز سه شنبه در ورزگاه آزادی برگزار می گردد



لیست کل یادداشت های این وبلاگ