سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه جامه دانش بپوشد، عیبش از مردم نهان ماند . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 95 مهر 30 , ساعت 11:5 عصر

شرح خبر:

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عصر امروز مسابقات شطرنج کارکنان ادارات به مناسبت هفته تربیت بدنی در سالن غدیر ارومیه برگزار شد‌.

در این مسابقات که در شش دور به روش سوئیسی به صورت انفرادی و تیمی برگزار شد هفت تیم از ادارات مختلف شرکت کرده بودند.

در پایان رده انفرادی این مسابقات غلامرضا شمسی از تیم نیروی انتظامی با کسب شش امتیاز مقام اول را آن خود کرد و مسعود مرادی شطرنج باز آموزش و پرورش با پنج امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و وحید جوان پردل از آموزش و پرورش استان با کسب چهار امتیاز رتبه سوم را به دست آورد.

در رده‌بندی تیمی مسابقات شطرنج قهرمانی کارکنان استان تیم آموزش و پرورش با نه امتیاز توانست به مقام قهرمانی برسد و تیم بانک ملی با هشت امتیاز به مقام دوم رسید و شرکت گاز با شش امتیاز به مقام سوم این دوره از رقابت‌ها بسنده کرد.

در مراسم اختتامیه این مسابقات توسط هیات شطرنج استان به تمام مقام آوران لوح یادبود و جوایز نفیسی اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس با اعلام هیات شطرنج استان به زودی مسابقات کارمندان به صورت جایزه بزرگ شطرنج با رنکینگ برگزار خواهد شد.


خبر تصادفی:
مسابقات فوتسال جام جهانی چند روزی است که در کشور کلمبیا در حال برگزاری است و بازیهای مرحله گروهی در حالی به پایان رسید که ایران با تیم های اسپانیا , آذربایجان و مراکش در یک گروه قرار داشت. تیم ملی کشورمان در بازی اول خود مقابل اسپانیا در حالی که موقعیتهای گلزنی زیادی داشت تن به شکست 5 بر 1 داد. در بازی دوم تیم ملی کشورمان موفق به شکست تیم ملی مراکش با نتیجه 5 بر سه شد. در دادار سوم و حساس ترین دیدار تیم ملی ایران با نتیجه 3 بر 3 برابر آذربایجان متوقف شد تا از صعود به هشت تیم برتر باز بماند. این برای اولین بار است که طی سالهای اخیر تیم ایران از صعود به مرحله حذفی رقابتها باز می ماند



لیست کل یادداشت های این وبلاگ