سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برای آدمی زشت است که عملش از دانشش کمتر باشد و کردارش به گفتارش نرسد . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 95 آبان 22 , ساعت 10:46 عصر

شرح خبر:

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس گفت: فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» با استقبال دانشجویان مواجه شده و روند رو به افزایشی را در اقبال مخاطبین سینماها دارد.

وی ادامه داد: اکنون فروش فیلم از مرز 200 میلیون تومان گذشته و استقبال مخاطبان در از این فیلم در سینماها رو به افزایش است. در روز پنج شنبه سالن های کورش و آزادی سانس فوق العاده برای نمایش فیلم در نظر گرفتند.

سرتیپی درباره اکران فیلم در سینماهای شهرستان گفت: ظرف امروز و فردا فیلم در سالن های نمایش شهرستان اکران می شود. این فیلم در پنج شهر از جمله اصفهان، رشت، اهواز، سنندج و کرمانشاه به نمایش درمی آید و در شهرهای قم و مشهد فیلم به نمایش درآمده که با اقبال مواجه شده  بخشی از فروش فیلم به سینما هویزه مشهد اختصاص دارد و این فیلم در آن پردیس هم با استقبال مواجه شد.

فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران» داستان این فیلم در سال 1295 تا 1300 می گذرد که احمدشاه قاجار مملکت را رها کرد و نیمی از مردم کشور بر اثر قحطی جان باختند.قحطی و خشکسالی عظیم ایران در سال‌های 1295 تا 1300 و در کوران جنگ اول جهانی و در زمان اشغال ایران به دست قوای بیگانه روس و انگلیس رخ داد. این قحطی که همراه با فقر و پیچارگی و در نهایت کاهش جمعیت در ایران همراه بود، در تعیین سرنوشت جامعه ایران به ویژه ظهور دیکتاتوری پهلوی نقش بسزایی دارد

در این فیلم بازیگرانی چون علی رام نورایی، جعفر دهقان، علی شادمان  و ... به ایفای نقش می پردازند


خبر تصادفی:
قطعا سیاست خارجی ایران در مباحثی از جمله هسته ای بسیار حساس است و دقت دارد تا تحریم های شدید اقتصادی را از روی کشور بردارد.تحریم هایی که ظالمانه بر علیه ایران اعمال شده و باعث شده ایران در از نظر اقتصادی با مشکلات زیادی مواجه شود که هر کدام از این مشکلات ضربه های زیادی به روند پیشرفت ایران زده است.دولت روحانی و جناب دکتر ضریف،وزیر امور خارجه ایران توافقاتی مفید برای برداشتن تحریم های اقتصادی انجام داده ایند که این توافقات در راستای برداشتن تحریم ها و به دست آوردن قدرت اقتصادی قبلی ایران است



لیست کل یادداشت های این وبلاگ