سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همه چیز با انفاق کاستی گیرد، جز دانش . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 95 آذر 21 , ساعت 3:44 عصر

 



ترکیب سیلیکون با مواد فعال نوری کوچک لیزر در سازگار با تکنیک های ساخت صنعتی را قادر می سازد.

ترکیب سیلیکون با نیمه هادی نور تولید ممکن است کمک به توسعه مقیاس میکرومتر لیزر، نشان می دهد دوریس که تینگ Ng و همکاران او از سنگاپور آژانس علوم، فناوری و تحقیقات (A * ستاره) موسسه ذخیره سازی داده ها.

سیلیکون است انقلابی در ساخت دستگاه های برقی. این نیمه هادی فراوان است که به راحتی به قطعات کوچک مانند ترانزیستور با استفاده از روش است که مقیاس پذیر به سطوح صنعتی نتیجه امکان تولید صدها هزار نفر از عناصر در یک تراشه واحد پردازش می شود. مهندسین الکترونیک بیشتر گسترش قابلیت این محوطه را قادر می سازد آنها را برای ایجاد و دستکاری و تشخیص نور می کند.

این دستگاه وبتلکترنک می تواند سرعت پردازش اطلاعات دیجیتال, و منجر به مقیاس میکرومتر لیزر برای استفاده در اسکنر بارکد به عنوان مثال. مشکل, با این حال، است که سیلیکون ژنراتور نور کارآمد نیست.

نانوگرم در تیم طراحی و تولید لیزر در سازگار با سیلیکون ساخت تکنیک ترکیب سیلیکون و یکی دیگر از مواد نیمه هادی است که می تواند تولید نور: ایندیم گالیم آرسنید فسفید (InGaAsP). می گوید “نتایج ما نشان دادن روش امیدوار کننده برای دستگاه وبتلکترنک فعال موثر و جور بر سیلیکون بسیار نازک III-V لایه نیمه هادی، با استفاده از” Ng.

A در نظر گرفتن بسیار مهم در هر ساختار لیزر است بازخورد نوری: توانایی روشن در ساختار به درایو بیشتر نور نسل دام. در لیزر های مرسوم این را با قرار دادن آینه در دو طرف منطقه نور تولید انجام می شود. در عوض، پوکر و تیم هندسه دستگاه استوانه ای استفاده می شود. این برخی از نور تولید شده در دیواره دستگاه به دام افتاده و مجبور به انتشار دور داخل سیلندر. چون تله همان اثر امواج صوتی در اتاق مدور مانند گنبد کلیسای جامع به این حالت گالری نجوا می نامند.

تیم آغاز شده با لایه سیلیکون که بر روی آنها یک لایه نازک از اکسید سیلیکون سپرده. فیلم InGaAsP نوری فعال فقط 210 نانومتر ضخامت، به طور جداگانه ساخته و سپس بالای اکسید سیلیکون پیوند می خورند. این تیم پس از طریق برخی از مواد برای سیلندر ایجاد میکرومتر دو و یا سه قطر اچ. دستگاه میکرومتر سه ساطع نور لیزر با طول موج نانومتر 1,519 بسیار نزدیک به آن در سیستم های تجاری ارتباطات نوری استفاده می شود.

از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه است که حالت زمزمه ی گالری گسترش بیش از سیلیکون و مناطق InGaAsP. در حالی که سیلیکون منفعلانه نور هدایت InGaAsP تقویت نور را فراهم می کند. می گوید “بعد ما امیدواریم که برای اعمال این ایده ها به دستگاه های عامل در دمای اتاق” Ng. “عملیات در دمای بالاتر خواهد شد نیاز به ریز تنظیم لیزر طراحی و ساخت.”

منبع داستان:

مواد ارائه شده توسط آژانس علوم، فناوری و تحقیقات (A * ستاره) . توجه داشته باشید:…



لیست کل یادداشت های این وبلاگ