سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به کسى که از او مشکلى را پرسید فرمود : ] براى دانستن بپرس نه براى آزار دادن که نادان آموزنده همانند داناست و داناى برون از راه انصاف ، همانند نادان پر چون و چراست . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 97 مرداد 7 , ساعت 10:23 صبح

انواع مهاجرت به اتریش

در این بخش شما می توانید اطلاعات در مورد مهاجرت و اقامت به  اتریش پیدا کنید.گروه های هدف عبارتند از: اتباع کشورهای ثالث و همچنین اعضای خانواده آنها EU وEEU شهروندان ،

و خانواده آنها ست که به فراهم کردنEU وEEU فصل مربوط به تحرک در درون اروپا در رابطه با شهروندان

اطلاعات برای دریافت اجازه اقامت در اتریش توسط این افراد می پردازد.

شهروندان کرواسی،رومانی و بلغاری برای دسترسی به یازار کار اتریش باید مقررلت انتقالی  را رعایت کنند  که البته در حال حاضر این الزام تنها برای شهروندان کرواسی وجود دارد و رومانی و بلغارستان از 31 دسامبر 2013از زعایت این مقررات معاف شدند.

شهروندان منطقه اقتصادی اروپا و مردم سوئیس حق اقامت در سرزمین هر کشور عضو منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس را برای یک دوره سه ماه دارند.

اگر آنها یا اعضای خانواده شان  قصد اقامت در اتریش برای بیش از سه ماه داشته باشند، با داشتن شرایطی اقامت دائم شان ظرف چهار ماه پس از ورود به اتریش ثبت می شود.

برای اعضای خانواده  شهروندان منطقه اقتصادی اروپا و شهروندان سوئیس و یا اتریشی که حق حرکت آزاد خود را در منطقه اقتصادی اروپای و سوئیس اعمال کرده اند و همین طور برای کسانی که شهروند منطقه اقتصادی اروپا و یا شهروندان سوئیس نیستند، یک کارت اقامت  پس از پنج سال اقامت دائم و قانونی در کشور فدرال صادر می شود.

در فصل مربوط به مهاجرت دائم می توانید درمورد کارت “قرمز-سفید قرمز” بدانید مطابق طرح مهاجرتی انعطاف پذیر جدید اتریش اگر فرد واجد شرایط خاص باشد می تواند برای این کارت درخواست دهد.این شرایط به عنوان سیستم امتیازی شناخته می شوند.

از جولای 2011 اتریش شراسط جدیدی را برای مهاجرانی که از کشورهای ثالت می آیند وضع کرد.از جمله اینها صدور، کارت” قرمز- سفید –قرمز”  برای مهاجرانی که از کشورهای غیر اتحادیه اروپا به منظور اشتغال به کار به اتریش مهاجرت می نمایند است. سیستم پذیرش اتریش برای کار امتیاز ست که این امتیازها به معیارعای مشخصی تعلق می گیردد که بر اساس آنها می توان متوجه شد فرد واجد صلاحیت بهست یا خیر..

یکی از یکی از مسائل مهمی که باید در نظر گرفت نیازمندی به تخصص در بازار کار اتریش است

ارت” قرمز- سفید –قرمز” برای افراد زیر صادر می شود

افراد دارای تخصص های ویژه در سطح عالی یا کارگران بسیار مجرب

کارگران ماهر در مشاغلی که برای آنها نیروی کار نیست

دیگر کارگران کلیدی

فارغ التحصیلان دانشگاه های اتریش و کالج آموزش عالی

کارگران کلیدی خویش فرما

:
افراد دارای تخصص های ویژه در سطح عالی یا کارگران بسیار مجرب

 

https://malekpour.ir



لیست کل یادداشت های این وبلاگ