سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای آن که با رازگویی طولانی اش، همدم عارفان گشت و لباس دوستی اش را بر تن ترسیدگان پوشاند ! [امام سجّاد علیه السلام ـ در نیایشش ـ]
 
سه شنبه 95 آذر 16 , ساعت 9:52 عصر

 



ساوت همپتون است توافق به فروش مدافع خوزه Fonte در ماه ژانویه پس از تبدیل بین المللی پرتغال پایین قرارداد بهبود اگر پیشنهاد مناسب را دریافت می کنند.

Fonte که به سنت مری در 2010 از کریستال پالاس رفت، تنها 18 ماه قرارداد فعلی خود باقی مانده عدم قبول معامله جدید در تابستان است. عملکرد خود را به عنوان بخشی از پرتغال یورو 2016 برنده طرف دیدم Southampton به نوبه خود پیشنهاد از اطراف €9 متر (£7. 6m) از گزارش روز: برای 32 ساله، در حالی که منچستر یونایتد علاقه نشان داد.

اما باید با Fonte تمایلی به متعهد به گسترش حضورش در سواحل جنوبی فراتر از قرارداد فعلی خود، وب سایت پرتغالی Maisfutebol می گوید: باشگاه را مطلع او او مجاز خواهد بود به ارائه می دهد بیش از €6 m (£5 m) را دریافت می کنند. که به احتمال زیاد برای جلب توجه چند باشگاه لیگ برتر است، اگر چه José خلیلی به مس کرمان ممکن است شانس خود را از او را به اولدترافورد داده مورد luring علاقه داشتن او همان عامل در خورخه مندس سهام.

متحده نیز نشان داده اند علاقه به امضای سوئد بین المللی ویکتور Lindelöf از Benfica، اگر چه باشگاه پرتغالی تصور می خواهید بیش از £40 متر برای 22 سال سن.


<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ