سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترین دانش، آرامش و بردباری است . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 97 مرداد 8 , ساعت 9:51 صبح

وکیل مهاجرت به چه معناست؟ وکیل مهاجرت چه خصوصیاتی دارد؟ در این مقاله به دو نوع وکیل مهاجرت میپردازیم.
اساسا این واژه که این روزها به خیلی از مشاغل مشاور یا وکیل گفته میشود، اشتباهیست رایج و باید اذعان نمود تفاوت بزرگی بین وکیل مهاجرت و آنچه امروزه به بعضی از عزیزان گفته می شود، وجود دارد. دوستان عزیز دقت بفرمایید در سراسر جهان وکلا قشر خاصی از مردم هستند که دارای سابقه و رزومه خاص می باشند. وقتی سخن از وکیل مهاجرت یا همان مشاور امور مهاجرتی می شود، موضوع برای بعضی از مردم متفاوت است…

 

https://legalmalekpour.com


دوشنبه 97 مرداد 8 , ساعت 9:49 صبح

پمپ های سری GLV لوارا LOWARA ، پمپ های مستغرق یا شناور می باشند که برای پمپاژ آب تمیز ، آبهای سطحی و فاضلاب  و آبهایی که محتوی ذرات جامد و یا مواد دارای فیبرهای بلند می باشند مناسبند.

 

پمپ لجنکش کفکش لوارا LOWARA سری GLV

کاربردها :

* شست و شوی صنعتی

* فیلتراسیون

* سیستم های صنعتی

*انتقال فاضلاب

* مایعات خورنده

 

خصوصیات :

* دبی : حداکثر تا 200 متر مکعب بر ساعت
* هد : حداکثر تا 29 متر
* حداکثر دمای مایع : 40 درجه ی سانتیگراد
* حداکثر عمق غوطه وری : 20 متر
* اندازه ی مجاز درات جامد : 100 میلی متر
* فلنج تخلیه : DN 50-65-80-100
* منبع تغذیه : تکفاز 230 ولت ، سه فاز 400 ولت ، 50 هرتز
 
* توان موتور : حداکثر تا 7.4 کیلووات
* طول کابل : 10 متر
* کلاس عایق بندی :

H

180درجه ی سانتیگراد

* کلاس حفاظتی : IP68

 

 

مواد مصرفی در ساخت قطعات :

* پوشش موتور ، سیل های اتاق روغن  ، بدنه ی پمپ : آهن خاکستری
* پروانه   (تک کانال و چند کاناله ) : آهن خاکستری
* شفت : استنلس استیل 431
* مکانیکال سیل (دوال) در سمت موتور : سرامیک / کربن ، کاربید سیلیکون ، کربن
* اطراف پمپ : تنگستن - کاربید / سرامیک
* واشر (لایی) : لاستیک نیتریل

 

 

 

لوازم اضافی :

* سیستم پایین آورنده

* زانویی 90 درجه ی تخلیه با اتصال شلنگ

* زانویی 90 درجه ی رزوه دار

* ولو یکطرفه ی توپی

* شناور جهت آب های دارای ذرات جامد

* پنل های کنترل

 

کاتالوگ پمپ لجنکش کفکش لوارا LOWARA سری GLV


یکشنبه 97 مرداد 7 , ساعت 10:42 صبح

نرم افزار اتوماسیون اداری

نرم افزار اتوماسیون اداری

نرم افزار اتوماسیون اداری چیست؟

تعریف نرم افزار اتوماسیون اداری عبارت است از مجموعه روش های کاری نرم افزاری و سخت افزاری در جهت خودکارسازی(Automation)، ساماندهی و تسهیل در انجام مکاتبات اداری.

چرا نرم افزار اتوماسیون اداری؟

امروزه مزایای استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری بر هیچ کس پوشیده نیست و با توجه به بالغ شدن شرکتها و سازمانها در حوزه‌های مختلف به خصوص حوزه فناوری اطلاعات، نیازهای استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری بیش از پیش احساس می‌شود. به طور کلی استفاده از سیستم های حوزه اتوماسیون اداری می‌تواند نیازهای ارتباطی، مدیریت زمان و کار، دسترسی آسان، مطمئن، سریع، از راه دور به اطلاعات و البته با دقت، ایجاد نظام استاندارد مکاتبات، جلوگیری از گم شدن و از بین رفتن نامه ها و … را برطرف کند.

چرا نرم افزار اتوماسیون اداری کتیبه؟

خوشبختانه در حال حاضر، تعداد زیادی شرکت نرم افزاری در حوزه تولید نرم‌افزار اتوماسیون اداری فعال هستند. تعدد این شرکتها، گزینه های انتخابی را زیاد می‌کند از طرفی انتخاب نرم‌افزار مناسب را سخت تر می‌کند. دنبال شعار این نیستیم که بگوییم بهترین نرم افزار اتوماسیون اداری را داریم. ولی به عمل ثابت میکنیم که میزان رضایت مندی مشتریانمان بسیار بالاست. به دلایل زیر انتخاب نرم‌افزار اتوماسیون اداری کتیبه توصیه می‌شود:
مهمترین ویژگی نرم‌افزار اتوماسیون اداری کتیبه، ساده و روان بودن آن می‌باشد. بدلیل استفاده عمومی از سیستم و به بیان دیگر استفاده در سطح کل سازمان، افراد با هر سطح علمی بایستی بتوانند استفاده مناسب از سیستم داشته باشند. در نرم افزار کتیبه امکاناتی تعبیه شده است تا کاربر بتواند با توجه به سلیقه خود محیط کاری استفاده از کتیبه را به شکل مورد قبول خود تغییر دهد. تغییر در نمایش آیکنها، رنگ و فونت فرمها، نمایش منوها، نمایش آلارمها و … همه در اختیار کاربر عادی قرار می‌گیرد. فرایند آموزش نرم افزار اتوماسیون اداری در فضایی کاملا رویداد گرا متناسب با نیاز مشتری قابل ارائه خواهد بود.

سرعت مناسب بدون در نظر گرفتن حجم بالای اطلاعات و میزان همزمانی استفاده از سیستم یکی دیگر از ویژگی های بارز سیستم اتوماسیون اداری کتیبه است. بسیاری از کاربران سیستمهای اتوماسیون اداری غیر استاندارد، بعد از سالها به دلیل کندی و سرعت نامناسب سیستم، ناچار به تعویض سیستم و تحمیل به پرداخت هزینه های مهاجرت از سیستم قدیم به جدید را خواهند داشت. استفاده از الگوریتمهای رمزگذاری در سطح لایه Data به خصوص روی تصاویر نامه ها و پیوستها، در صورت سرقت سخت‌افزاری و ورود به لایه Data امکان دسترسی به اطلاعات به صورت غیر سیستماتیک (هک کردن) را بسیار سخت و امنیت سیستم را بالاتر می‌برد. همچنین مدیر سیستم می‌تواند با فراخوانی اطلاعات از Active directory امکان استفاده از Policy امنیتی ویندوز را در تعریف کاربر داشته باشد.

نکته دیگر در خصوص نرم افزار اتوماسیون اداری کتیبه استفاده در 3 وضعیت اتوماسیون اداری تحت ویندوز (اتوماسیون اداری تحت شبکه)، نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب و به صورت نرم افزار offline می‌باشد که با توجه به نیاز مشتری قابل ارائه خواهد بود. قابلیت جذاب دیگر نرم افزار اتوماسیون اداری کتیبه اتصال به نرم افزار مدیریت گردش کار (WFM) و نرم افزار BPMS کتیبه است که کاربر را قادر می کند در یک رابط کاربری واحد از تمام فضای نرم افزار اتوماسیون اداری و نرم افزار BPMS استفاده نماید. سیستمهای مدیریت گردش کار و BPMS به عنوان بسترهای تولید فرم و فرایند به نوعی بسیار کاربردی بوده و پس از مکانیزه کردن مکاتبات و بایگانی الکترونیکی، نبودشان کامل احساس خواهد شد و در صورتیکه نرم افزار اتوماسیون اداری فاقد این بخشها را تهیه کنید در آینده‌ای نه چندان دور مشکلات عدیده‌ای نظیر مهاجرت به نرم‌افزار جدید خواهید داشت.

mokatebat2

دبیرخانه و بایگانی الکترونیکی

ویژگی عمومی دبیرخانه الکترونیکی رابط کاربری راحت و استفاده ساده برای هر نوع کاربر با هر سطح علمی می باشد.ثبت نامه های صادره، وارده و داخلی و …

نرم افزار اتوماسیون ادرای امن

اتوماسیون اداری امن

  • امنیت، قابلیت اطمینان، قابلیت سنجش بالا.
  • پشتیبانی از روشهای رمزنگاری و هویت شناسی استاندارد.
  • الگوریتمهای رمزنگاری فایلها و ضمایم.

نرم افزار اتوماسیون اداری آفلاین

اتوماسیون اداری offline

از کاربردهایی این بخش استفاده از امکانات اتوماسیون اداری در جلسات بیرون از شرکت و یا در محلهایی که امکان برقراری ارتباط با سرور اصلی شرکت نیست و یا امکان استفاده از نسخه وب ویس وجود ندارد

ipad

قابل اجرا روی موبایل و تبلت

مدیران سازمان ها و کاربران موبایلها و تبلتها می‌توانند برنامه اتوماسیون اداری خود را استفاده نمایند. به کمک نرم افزار وب بیس کتیبه علاوه بر مکاتبات، فرمهای سازمانی طراحی شده با فرمساز نیز قابل استفاده در موبایل  تبلت خواهد بود.

project

اتوماسیون اداری پروژه محور

با استفاده از تجربه ای بدست آمده‌ از همکاری با شرکتهای مهندسین مشاور و پیمانکار، ویژگیهایی در سیستم وجود دارد که نرم افزار کتیبه از یک نرم‌افزار اتوماسیون اداری به یک نرم افزار اتوماسیون مهندسی (اتوماسیون مهندسین مشاور و پیمانکار) و پروژه محور مبدل شده است.

Event_oriented1

فرایند آمورش و استقرار رویدادگرا

شرکت ورجاوند، با ایجاد یک تیم کمیته راهبری و مهندسی فرایند متشکل از مدیران پروژه مجرب ورجاوند و تیمی فعال از مشتری، نقشه راهی را ترسیم می‌کند و با استفاده از این نقشه راه، قدم به قدم آمورش و فرایند استقرار را پیش می‌برد

mail

مدیریت فکس و پست الکترونیکی

با استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری مدیریت فکسها و پست الکترونیکی بدون نرم افزار جانبی میسر خواهد شد.محدودیتی روی تعریف پستهای الکترونیکی وجود ندارد.

light_form_generator3

ابزار فرم‌ساز و مدیریت گردش کار لایت

سیستم فرم‌ساز و مدیریت گردش کار لایت ابزاری در جهت تعریف فرمهای سازمانی ساده منطبق با روالهای ایزو (ISO) می‌باشد. با کمک این ابزار شما قادرید بدون داشتن دانش انفورماتیک ، فرم‌های مورد نیاز خود را طراحی بکنید.

Outlook

نرم افزار اتوماسیون اداری و ارتباط با Outlook

کتیبه دارای گزینه‌ای به عنوان ارتباط با نرم افزار outlook می‌باشد. به کمک این گزینه شما قادر خواهید بود بدون محدودیت روی نسخ مختلف نرم افزار microsoft outlook را جهت تبادل مکاتبات مورد استفاده قرار دهید.

BPMS_EO

یکپارچه با نرم افزار bpms

با توجه به وجود رابط کاربری واحد بین نرم افزار اتوماسیون اداری و نرم افزار BPMS ، کاربر میتواند در یک رابط کاربری از نامه های، فرمها، کارها و سایر موارد مرتبط بهره برداری کند.

ECE

پشتیبانی از ECE

پروتکل ECE یا Electronic Correspondence Exchange Protocol یک پروتکل ملی و ایرانی برای تبادل نامه بین گونه های مختلف نرم افزار اتوماسیون اداری می‌باشد. این پروتکل توسط کار گروهی از شرکتهای نرم افزاری تولید کننده نرم‌افزار اتوماسیون اداری و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران تدوین شده است.

نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وبنرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب

با استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب شما می‌توانید در بیرون محیط کار همانند محیط کار، از امکانات ثبت نامه‌ (وارده، صادره، داخلی) ، مشاهده و پیگیری نامه های ارسال شده، ارجاع کار به سایر کارکنان سازمان، جستجو روی نامه‌ها  استفاده نمایید.

قیمت نرم افزار اتوماسیون اداری کتیبه

آخرین نکته اینکه با بررسی قیمت نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری رقیب، قیمت نرم افزار اتوماسیون اداری کتیبه نسبت به قیمت سایر نرم افزارهای اتوماسیون اداری مشابه مناسبتر می‌باشد.

تشخیص اشتباه خرید نرم افزار اتوماسیون اداری و نرم افزار BPMS

 در برخی از مواقع انتظاری که مشتری از نرم افزار اتوماسیون اداری دارد فراتر از ساماندهی مکاتبات است و تمایل دارد در کلیه حوزه‌ها، سازمان خود را paperless کند. این مواقع معمولا بدلیل عدم شناخت نرم‌افزار و یا غیر حرفه‌ای بودن فروشنده این انتظار را به وجود می‌آورد که علاوه بر ساماندهی مکاتبات فرایندهای سازمان نیز نرم افزاری و مکانیزه شود. برای پرهیز از این اشتباه مقاله تفاوت نرم افزار اتوماسیون اداری و نرم افزار  BPMS را مطالعه فرمایید.


یکشنبه 97 مرداد 7 , ساعت 10:23 صبح

انواع مهاجرت به اتریش

در این بخش شما می توانید اطلاعات در مورد مهاجرت و اقامت به  اتریش پیدا کنید.گروه های هدف عبارتند از: اتباع کشورهای ثالث و همچنین اعضای خانواده آنها EU وEEU شهروندان ،

و خانواده آنها ست که به فراهم کردنEU وEEU فصل مربوط به تحرک در درون اروپا در رابطه با شهروندان

اطلاعات برای دریافت اجازه اقامت در اتریش توسط این افراد می پردازد.

شهروندان کرواسی،رومانی و بلغاری برای دسترسی به یازار کار اتریش باید مقررلت انتقالی  را رعایت کنند  که البته در حال حاضر این الزام تنها برای شهروندان کرواسی وجود دارد و رومانی و بلغارستان از 31 دسامبر 2013از زعایت این مقررات معاف شدند.

شهروندان منطقه اقتصادی اروپا و مردم سوئیس حق اقامت در سرزمین هر کشور عضو منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس را برای یک دوره سه ماه دارند.

اگر آنها یا اعضای خانواده شان  قصد اقامت در اتریش برای بیش از سه ماه داشته باشند، با داشتن شرایطی اقامت دائم شان ظرف چهار ماه پس از ورود به اتریش ثبت می شود.

برای اعضای خانواده  شهروندان منطقه اقتصادی اروپا و شهروندان سوئیس و یا اتریشی که حق حرکت آزاد خود را در منطقه اقتصادی اروپای و سوئیس اعمال کرده اند و همین طور برای کسانی که شهروند منطقه اقتصادی اروپا و یا شهروندان سوئیس نیستند، یک کارت اقامت  پس از پنج سال اقامت دائم و قانونی در کشور فدرال صادر می شود.

در فصل مربوط به مهاجرت دائم می توانید درمورد کارت “قرمز-سفید قرمز” بدانید مطابق طرح مهاجرتی انعطاف پذیر جدید اتریش اگر فرد واجد شرایط خاص باشد می تواند برای این کارت درخواست دهد.این شرایط به عنوان سیستم امتیازی شناخته می شوند.

از جولای 2011 اتریش شراسط جدیدی را برای مهاجرانی که از کشورهای ثالت می آیند وضع کرد.از جمله اینها صدور، کارت” قرمز- سفید –قرمز”  برای مهاجرانی که از کشورهای غیر اتحادیه اروپا به منظور اشتغال به کار به اتریش مهاجرت می نمایند است. سیستم پذیرش اتریش برای کار امتیاز ست که این امتیازها به معیارعای مشخصی تعلق می گیردد که بر اساس آنها می توان متوجه شد فرد واجد صلاحیت بهست یا خیر..

یکی از یکی از مسائل مهمی که باید در نظر گرفت نیازمندی به تخصص در بازار کار اتریش است

ارت” قرمز- سفید –قرمز” برای افراد زیر صادر می شود

افراد دارای تخصص های ویژه در سطح عالی یا کارگران بسیار مجرب

کارگران ماهر در مشاغلی که برای آنها نیروی کار نیست

دیگر کارگران کلیدی

فارغ التحصیلان دانشگاه های اتریش و کالج آموزش عالی

کارگران کلیدی خویش فرما

:
افراد دارای تخصص های ویژه در سطح عالی یا کارگران بسیار مجرب

 

https://malekpour.ir


یکشنبه 97 مرداد 7 , ساعت 10:15 صبح

دستگاه کونیکا مینولتا 454  

 

C454 konicaminolta

دستگاه رنگی کونیکا مینولتاc454

 

این دستگاه قادر به چاپ 45 برگ کپی دردقیقه وباوضوح 600*600 درسایز حداقل A4وحداکثرA3 را پشتیبانی میکند و مصرف برق آن 92/1 کیلو وات میباشد.

 

درحال حاضر تنها تونر قابل استفاده برای این دستگاه تونر کونیکا فابریک میباشد

 


   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ