سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس در هر شب جمعه، سوره واقعه را بخواند، خداوند او را دوست بدارد و محبوب همه مردمانش گرداند، و هرگز در دنیا گرفتار درویشی، فقر، درماندگی و هیچ آفتی از آفات دنیا نخواهد شد و از همراه ان امیرمؤمنان خواهد بود. این سوره، ویژه امیرمؤمنان است وکسی در آنْ شریکش نیست. [امام صادق علیه السلام]
 
پنج شنبه 95 مهر 29 , ساعت 8:4 عصر

شرح خبر:

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به تحولات و استعفا و برکناری وزرا در دولت روحانی اظهار داشت: نکته اول این است که اصلاح‌طلبان نمی‌توانستند فشار خاصی بر دولت اعمال کنند و کسی که تصمیم‌گیرنده است باید تدبیر کند و این اتفاقات خواست رئیس‌جمهور بوده است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه وزیر ارشاد با عملکرد خودش باعث نارضایتی متدینین شده بود، تصریح کرد: تغییر وزیر ارشاد برای بهبود اوضاع نبود و او  توسط دولت قربانی شد تا خطراتی که دولت را تهدید می‌کرد، دفع شود.

وی ادامه داد: احتمالاً دولت، وزیر ارشاد را در موضوع کنسرت‌ها در مشهد و قم شکست خورده می‌بیند و به دنبال گسترده کردن فضا است و از این رو شاید شرایط بدتر شود؛ من فکر می‌کنم مأموریتی در آستانه انتخابات برای وزیر ارشاد وجود دار و باید به دنبال دلگرم کردن قشر خاکستری باشد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: بحث استعفای آقای جنتی از خیلی قبل مطرح بود اما دولت از این موضوع به نفع خواسته علما استفاده کرد زیرا قبل از اعتراضات قم قرار بود که وزیر ارشاد استعفا دهد اما آنها در حال حاضر روغن ریخته را نذر امامزاده کرده‌اند.

ذوالنور استعفا و برکناری گودرزی و فانی را فرار رو به جلو عنوان کرد و با بیان اینکه دولت می‌خواست گناه را به گردن وزیر آموزش و پرورش بیندازند، گفت: آنها با این کار ژست اصلاح کابینه را می گیرند در حالیکه هیچ بهبود شرایطی در کار نیست.

این نماینده مجلس با بیان اینکه وزارت ورزش کارکرد مهمی در زمان انتخابات دارد، یادآور شد: ما فضاهای گسترده ورزشی در کشور داریم که همواره جمعیت انبوهی از آن استقبال می‌کنند لذا آنها می‌توانند از این فضا و پتانسیل، له یا علیه جریانی خاص استفاده و جبهه منسوب به دولت را تقویت کنند.

وی مشکل امروز مردم را مشکلات معیشتی و اقتصادی برشمرد و تأکید کرد: اگر دولت بنا دارد در وضع اقتصادی مردم تغییری ایجاد کند باید به سراغ تحول در برنامه‌های اقتصادی و تغییر مسئولان اقتصادی برود.

ذوالنور ادامه داد: جالب است که آقای جهانگیری می‌گوید که این وضع اقتصادی قابل تحمل نیست در حالیکه باید به او گفت شما چرا گریه می‌کنید؟ شما باید پاسخگو باشید و برای برطرف کردن رکود و رونق فضای کسب و کار اقدام کنید چرا که دغدغه اصلی مردم معیشت و اقتصاد است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه اگر دولت ادعای بهبود شرایط دارد باید در کابینه اقتصادی تجدیدنظر کند، یادآور شد: اینطور که از تغییرات برمی‌آید برخی مسئولان بیشتر به دنبال آدرس اشتباهی به مردم دادن و آنها را به دنبال نخود سیاه فرستادن هستند چرا که اصلاح وضعیت معیشتی و ایجاد اشتغال مهم‌ترین دغدغه‌های امروز کشور است.


خبر تصادفی:
پیشرفت تکنولوژی در ایران بسیار زیاد شده است.ایران همگام با بازارهای جهانی در رابطه با تکنولوژی پیش رفته و مردم ایران از تمامی امکانات جدید دنیا استفاده میکنند.امروزه اینترنت در ایران به صورت قابل ملاحظه ای بهتر شده و کاربران ایرانی نسبت به قبل اینترنت پرسرعت تری در اختیار دارند.قیمت اینترنت نیز بسیار کاهش یافته و این باعث شده تمامی قشر های جامعه بتوانند از اینترنت مناسب استفاده کنند و به دنیای مجازی وصل باشند.شرکت های زیادی نیز برای ارائه خدمات اینترنت در ایران وجود دارد


سه شنبه 95 مهر 27 , ساعت 10:5 عصر

خبر اصلی
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فاضل رحیم‌زاده عصر امروز در مراسم آغاز به کار نخستین دوره طرح استانی دوستی با حضور تیم منتخب دادرس جمعیت هلال احمر استان کردستان در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای صلوات‌آباد سنندج اظهار کرد: پیشگیری، آمادگی و پاسخگویی همیشگی از محورهای کاری جمعیت هلال احمر است.

وی افزود: در راستای همین اهداف در 365 روز سال جمعیت هلال احمر کردستان در حوزه‌های مختلف از جمله امداد و نجات آماده خدمت به مردم است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 40 گروه امداد و نجات متشکل از 20 گروه بانوان و 20 گروه آقایان در قالب 9 پایگاه ثابت امداد و نجات در قالب 20 تیم عملیاتی و 20 تیم پشتیبانی به ارایه خدمت می‌‌پردازند و در هرکدام از این گروه‌ها 33 امدادگر ساماندهی شده‌اند.

رحیم‌زاده افزود: در سال‌های اخیر در سطح استان فعالیت‌های منسجمی برای ارائه آموزش‌های تخصصی امداد و نجات با حضور جوانان و داوطلبان دختر و پسر انجام شده است و فعالیت 40 گروه امداد و نجات مؤید این مطلب است.

وی از اجرای طرح دادرس و ادامه فعالیت‌های این طرح در قالب طرح دوستی به عنوان حرکتی مهم و تأثیرگذار برای تقویت پشتوانه امداد و نجات در استان و تربیت نیروهای متخصص در جامعه در حوزه امداد و نجات نام برد و افزود: نتایج این طرح مهم در سال‌های آینده نمایان خواهد شد و بسیار خرسندیم که کردستان در این خصوص استان پیشرو کشور است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کردستان در پایان اظهار کرد: با آغاز طرح زمستانی امداد و نجات جاده‌ای علاوه بر 9 پایگاه ثابت در استان شاهد ایجاد پنج پایگاه سیار نیز خواهیم بود که تعداد پایگاه‌های ثابت و سیار استان را به 15 پایگاه افزایش خواهد داد و خدمات امدادی در سطح جاده‌های استان و مناطق تحت پوشش این پایگاه‌ها تقویت خواهد شد.


خبر تصادفی:
پیشرفت تکنولوژی در ایران بسیار زیاد شده است.ایران همگام با بازارهای جهانی در رابطه با تکنولوژی پیش رفته و مردم ایران از تمامی امکانات جدید دنیا استفاده میکنند.امروزه اینترنت در ایران به صورت قابل ملاحظه ای بهتر شده و کاربران ایرانی نسبت به قبل اینترنت پرسرعت تری در اختیار دارند.قیمت اینترنت نیز بسیار کاهش یافته و این باعث شده تمامی قشر های جامعه بتوانند از اینترنت مناسب استفاده کنند و به دنیای مجازی وصل باشند.شرکت های زیادی نیز برای ارائه خدمات اینترنت در ایران وجود دارد


سه شنبه 95 مهر 27 , ساعت 10:5 عصر

خبر اصلی

داوود کشاورزیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: ما یک سری اقدامات قبل از اربعین حسینی در خصوص بهسازی محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی انجام داده‌ایم.

وی گفت: در این راستا بهسازی محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی ایران به عراق انجام‌شده و یا در حال انجام است تا وضعیت جاده‌ها این مناطق بیش‌ازپیش بهبود یابد.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی صورت گرفته با شرکت‌های حمل‌ونقل مسافربری کشور، ناوگان اتوبوس‌رانی به‌منظور جابجایی زائران در این ایام آماده هستند.

به گفته وی پایانه‌های مرزهای چذابه، شلمچه و مهران آماده شده، ضمن آنکه با شرکت‌های تعاونی هماهنگی لازم را انجام دادیم.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تاکید کرد: اساسا مشکلی درباره جابه‌جایی زائران در این مناطق وجود نداریم و همه تمهیدات لازم فراهم‌شده است.

وی گفت: برای اصلاح جاده‌های منتهی به پایانه‌های مرزی هم تا جایی که امکان داشت و شرایط اجازه می‌داد برای اصلاح وضعیت پایانه‌ها وقت گذاشتم و کارهای مرتبط را انجام دادیم.

کشاورزیان با اشاره به اینکه در سنوات گذشته 62 درصد زائران هنگام برگشت از مرز مهران به کشور وارد می‌شدند تصریح کرد: امسال تدابیری پیش‌بینی‌شده تا این اتفاق نیفتد و بیشتر زائران صرفا از یک مرز خارج نشوند تا ازدحام جمعیت در مرزها نداشته باشیم.

وی بابیان اینکه مهران کشش چنین ورود و خروجی را ندارد گفت: بازگشت شمار بالای زائران اربعین حسینی از مرز مهران باعث فشار مضاعف شده و کار را دشوار ساخته بود ازاین‌رو امسال برای استان‌ها، مرز خروجی از مناطق مرزی چذابه، شلمچه و مهران در نظر گرفته‌شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: در این زمینه هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های متولی در این خصوص صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همه تلاش خود را برای تسهیل جابه‌جایی زائران کربلا در اربعین انجام  می‌دهد.

کشاورزیان همچنین از زائران اربعین خواست، تا هنگام بازگشت به کشور و مبداء سفر، ضمن رعایت قوانین ایمنی، به میزان کافی استراحت کرده و از شتاب و عجله در رانندگی نیز پرهیز کنند.


خبر تصادفی:
مسابقات المپیک ریو برای کارون ایران به خوبی المپیک لندن تمام نشد.والیبالست های ایران برای اولین بار به المپیک راه پیدا کردند و توانستند از گروه خود نیز صعود کنند.اما کیفیت بازی والیبالیست های ایران با انتقادات شدید مواجه شد.البته مسدومیت برخی بازیکنان ایران نیز تاثیر زیادی در این افت کیفیت داشت.وزنه برداری ایران توانست دو مدال طلا کسب کند.اما بهداد سلیمی که یکی از اصلی ترین امید های ایران برای کسب مدال طلا بود در کمال ناباوری و توسط داوری غلط از دور مسابقات کنار رفت


سه شنبه 95 مهر 27 , ساعت 10:4 عصر

خبر اصلی:

رحمت‌الله قیصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: مهلت ثبت‌نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن ساعت 24 امشب به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم استان ایلام در طرح سرشماری اینترنتی 30 درصد بیشتر از میانگین کشوری گزارش شده است، افزود: کسانی که تاکنون ثبت نام نکرده‌اند نسبت به ثبت نام اینترنتی تا پایان وقت امشب اقدام کنند.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام در ادامه بیشترین میزان مشارکت را در شهرستان آبدانان اعلام کرد و گفت: فردا سرشماری حضوری به مدت یک ماه آغاز می‌شود.

قیصوری با بیان اینکه سرشماری عشایر استان ایلام هم همزمان با مناطق شهری انجام می‌شود، افزود: سرشماری اینترنتی از سوم مهرماه آغاز و ساعت 24 امشب به پایان می‌رسد و سرشماری حضوری نیز از فردا آغاز و به مدت یک ماه ادامه دارد.


خبر تصادفی:
جایگاه ایران از لحاظ قدرت دفاعی در منطقه و حتی در جهان بسیار قوی تر از گذشته شده و این موضوع غیر قابل انکار است.به طوری که حتی دشمنان ایران نیز این موضوع را تایید میکنند و میدانند که ایران دیگر آن کشوری نیست که بتوانند به راحتی به آن حمله کنند و دیگر برای ایران تحدید های نظامی معنی ندارد.برای همین است که ایران را چندین سال است که توسط تحریم های اقتصادی تحت فشار قرار داده اند.موشک های ایران دارای برد زیاد و قادر است که اهداف خود را به صورت دقیق نشانه برود و این موشک ها تحدیدی برای دشمنان کشور است


یکشنبه 95 مهر 25 , ساعت 9:28 عصر


خبر اختصاصی:
ایراهیم حاتمی کیا با حضور در جشن منتقدان مطبوعات به عملکرد روزنامه یا لثارات الحسین و توهین به جامعه سینمای ایران اعتراض کرد. وی گفت: کسانی که در اینجا حضور دارند همه صاحب قلم هستند و وقتی دیدم که این اتفاق افاده و حرمت قلم اینقدر ضایع شده است نتوانستم ساکت بمانم.این هنرمند محبوب و دوست داشتنی کشورمان که کارگردان بسیاری از فیلمهای محبوب ایران می باشد با این واکنش حمایت خود را از جامعه هنری کشورمان نشان داد

 main:

خبر اصلی


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پس از دیدار برابر نفت تهران، امروز تمرینات ریکاوری خود را از ساعت 16:15 در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی زیر نظر کادر فنی شروع کردند.

ایگور پانادیچ به دلیل بیماری، غایب تمرین امروز بود.

بازیکنان اصلی برنامه ریکاوری و دویدن را در دستور کار قرار دادند.

سرتن چوک نیز برنامه‌های تیمی و تاکتیکی را برای دیگر بازیکنان در نظر داشت و به مورد اجرا گذاشت.

تنیس فوتبال بخش بعدی تمرینات ریکاوری بازیکنان اصلی بود که پس از آن راهی رختکن شدند.

شوت به سمت دروازه و فوتبال هدفمند هم مرحله بعدی تمرین دیگر بازیکنان بود که زیر نظر برانکو و چوک انجام شد.

فوتبال درون تیمی آخرین بخش تمرین امروز سرخپوشان بود که کریم باقری هم در این مرحله پا به توپ شد.


<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ