سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنچه از مالت رفت و تو را پند آموخت ، از دستت نشد و نسوخت . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 95 آبان 13 , ساعت 6:31 صبح

شرح خبر:

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کیوان کاشفی شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت بیستمین سالروز ملی صادرات و تجلیل از صادر کنندگان برتر استان که در سالن جلسات اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: تجلیل از صادرات کننده برتر استان در واقع قدردانی از بخش اندکی از تلاش ‌آنان در توسعه اقتصادی و فعالیت‌های تجاری است.

وی خاطرنشان کرد: طی 10 سال‌ اخیر و فعالیت بخش صادرات، واردات و برخی فراز و فرودها اقتصادی، اما تراز تجاری کشور از 12 میلیارد دلار به رقم صادراتی 50 و 49 میلیارد دلار در سال‌های 93 و 94 رسیده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تراز تجاری مثبت با توازن حجم صادرات و واردات ارزشمند می‌شود، بخش صادرات سال‌جاری استان تراز مثبتی دارد و به رقم 3 میلیارد دلار رسیده است، اما تقریبا در چهار سال‌جاری روندی نسبتا ثابت دارد.

به گفته رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه، رقم صادرات استان از 460 میلیون دلار در سال 85 تا کنون به حدود 3 میلیارد دلار رسیده است.

کاشفی با بیان اینکه بیش از 90 درصد صادرات کالای تجاری از مرزهای کرمانشاه به کشور عراق است، افزود: اهمیت صادراتی مناطق مرزی پرویزخان، بهبود زیرساخت‌ها، آموزش تجار، افزایش 300 کارت بازرگانی به 1200 کارت فعال در بخش صادرات و... در ایجاد تراز تجاری مناسب مرزهای کرمانشاه دارای اهمیت است.

وی با اشاره به ثبات رقم صادرات غیرنفتی طی سال‌های اخیر افزود: اخذ تعرفه‌های گمرکی، کمبود مشوق‌های صادراتی، شرایط فعلی کشور عراق و... از جمله این موارد است.

این مسؤول به تخصیص 12 میلیارد تومان هزینه برای تکمیل زیرساخت‌های سومار اشاره کرد و گفت: با این رقم سرمایه و تخصیص اعتبارات باید حداقل متوسط روزانه 800 ماشین از این مرز تردد کند و این منطقه مرزی را که قابلیت رشد سریع دارد، تقویت شود.

کاشفی تصریح کرد: برای توسعه صادرات استان، حضور در نمایشگاه‌های تجاری دنیا به صورت متمرکز، اجاره غرفه برای مشارکت تجار، شناسایی واحدهایی صادراتی، تقویت بخش پتروشیمی استان، ایجاد مرکز تجاری بازاریابی و... دیگر راه‌حل‌های پیشنهادی برای توسعه بخش تجاری صادرات است.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه اظهار داشت: مراودات بانکی را مشکل اساسی در بخش توسعه صادرات است که باید در تسهیل شرایط صادرات و توسعه تجاری‌سازی در کرمانشاه تلاش کرد.


خبر تصادفی:
جایگاه ایران از لحاظ قدرت دفاعی در منطقه و حتی در جهان بسیار قوی تر از گذشته شده و این موضوع غیر قابل انکار است.به طوری که حتی دشمنان ایران نیز این موضوع را تایید میکنند و میدانند که ایران دیگر آن کشوری نیست که بتوانند به راحتی به آن حمله کنند و دیگر برای ایران تحدید های نظامی معنی ندارد.برای همین است که ایران را چندین سال است که توسط تحریم های اقتصادی تحت فشار قرار داده اند.موشک های ایران دارای برد زیاد و قادر است که اهداف خود را به صورت دقیق نشانه برود و این موشک ها تحدیدی برای دشمنان کشور است


چهارشنبه 95 آبان 12 , ساعت 12:38 عصر

شرح خبر:


خبرگزاری فارس، شب گذشته یکی از تالارهای مجلل شمال شهر، میزبان یک مراسم تجلیل بود؛ مراسمی که قرار بود در آن از مقام علمی یکی از اساتید دانشگاه تجلیل شود.

محمد شریف ملک زاده معاون رئیس جمهور سابق، همان استادی بود که شب گذشته مراسم تجلیل از مقام علمی وی در تالار الماس شهر با حضور برخی چهره های مختلف از جمله حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس، علیرضا ابراهیمی نماینده مردم رامیان در مجلس و بیاتی رئیس دانشگاه عدالت حضور داشتند.

حدود 300 نفر از اساتید، قضات، کارمندان و دانشجویان دانشگاه های آزاد و دانشگاه عدالت به این مراسم دعوت شده بودند.

نکته قابل توجه در این مراسم این بود که تقریبا همه سخنرانان و مجری مراسم در مطالب خود به جایگاه علمی ملک زاده اشاره کرده و تاکید داشتند که وی چندی پیش به عنوان یکی از مفاخر علمی و فرهنگی کشور انتخاب شده است؛ اشاره سخنرانان نیز به برگزاری مراسمی در هفته های گذشته برای انتخاب ملک زاده به عنوان یکی از مفاخر علمی و فرهنگی کشور بود که در سالن تفاهم تهران برگزار شد.

با توجه به سازوکار تعیین مفاخر علمی و فرهنگی کشور، این سوال ایجاد می شود که چه کسی با توجه با سابقه محمد شریف ملک زاده وی را به عنوان یکی از مفاخر علمی و فرهنگی کشور انتخاب کرده است؟

چه کسی ملک زاده را جزو مفاخر ایران ثبت کرد؟

حدود یک ماه قبل مراسمی در سالن تفاهم تهران با عنوان «همایش رونمایی از کتاب اقتصاد مقاومتی و برجام و تجلیل از دکتر ملک زاده» با حضور جمعی از چهره های فرهنگی و دانشجویان دانشگاه آزاد و عدالت برگزار شد.

برگزار کنندگان این مراسم تاکید داشتند که قرار است در این همایش محمد شریف ملک زاده به عنوان یکی از مفاخر علمی کشور ثبت و مورد تجلیل قرار بگیرد؛ البته به شیوه مراسم های رسمی حتی تمبر یادبود این تجلیل نیز آماده شده و توسط یکی از مسئولان اداره پست رونمایی و توسط حاضرین به امضا رسید.

در این مراسم تقریبا تمامی سخنرانان ملک زاده را با عناوینی نظیر، استاد بی نظیر، نابغه بزرگ، اولین مخترع بین المللی و ... مورد خطاب قرار می دادند؛ تعابیری که برخی از حاضرین در همایش از بیان آنها متعجب شده بودند.

در بخش دیگری از این از کتاب اقتصاد مقاومتی و برجام که توسط ملک زاده نوشته شده است رونمایی شد؛ کتابی 500 صفحه ای که حدود 300 صفحه از آن به طور کامل بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون برجام است و دیگر بخش های آن نیز به گواهی قسمت منابع و ماخذ همین کتاب، برگرفته از مقالات کارشناسان و شخصیت های علمی است که در رسانه های کشور، منتشر شده است.

عنوان برگزار کننده این همایش «دبیرخانه دائمی مفاخر و فرهیختگان» ذکر شده و سبحانی مسئول پژوهشگاه دائمی مفاخر ایران واستان مرکزی نیز در جایگاه مسئول دبیرخانه دائمی مفاخر وفرهیختگان معرفی شده بود.

پیگیری های خبرگزاری فارس از انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور که مسئولیت شناسایی این مفاخر را بر عهده دارد نشان می داد که این انجمن چنین مراسمی را برگزار نکرده است؛ یکی از مسئولان حوزه ریاست این انجمن تاکید داشت که مراسم انتخاب ملک زاده به عنوان یکی از مفاخر کشور، از سوی انجمن برگزار نشده و تنها آقای محقق مسئول انجمن قرار بوده که در این همایش سخنرانی کند و حتی این سخنرانی نیز انجام نشده است.

در سوی دیگر ماجرا سبحانی که خود را مسئول پژوهشگاه دائمی مفاخر ایران واستان مرکزی معرفی کرده بود، در پاسخ به سوال فارس مبنی بر اینکه مسئولیت انتخاب ملک زاده به عنوان یکی از مفاخر کشور با چه نهادی بوده، تاکید کرد که این انتخاب از سوی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی انجام شده ولی مسئولیت برگزاری همایش تجلیل از ملک زاده به دبیرخانه مفاخر و فرهیختگان که زیر مجموعه پژوهشگاه دائمی مفاخر ایران و استان مرکزی است، واگذار شده بود.

البته خبرگزاری فارس با مسئولان دانشگاه عدالت که آیت الله هاشمی شاهرودی به عنوان موسس آن شناخته می شود درباره برگزاری این مراسم تجلیل تماس گرفت، که یکی از مسئولان روابط عمومی این دانشگاه تاکید کرد که دانشگاه عدالت هیچ نقشی در برگزاری همایش تجلیل از ملک زاده نداشته است.

در این میان اما مراسم شب گذشته که در مجموعه الماس شهر برگزار شد مشخصا از سوی دانشگاه عدالت اسلامی برگزار شده بود و حجت السلام بیاتی مسئول این دانشگاه نیز بر روی این مساله تاکید داشت که این مراسم تجلیل از سوی دانشگاه و دانشجویان آن برای تجلیل از استاد خود برگزار شده است.

با توجه به سابقه خاص ملک زاده سوال های زیادی درباره ثبت وی به عنوان یکی از مفاخر کشور ایجاد شده است؛ با توجه به پیگیری های خبرگزاری فارس تقریبا هیچ نهاد رسمی نمی پذیرد که دقیقا با چه ساختار و چهارچوبی ملک زاده به عنوان یکی از مفاخر شناسایی شده است و همین مساله می تواند ابهامات این تجلیل را افزایش دهد.


خبر تصادفی:
کاروان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بزرگ پارالمپیک کار خود را با کسب پانزدهمی به پایان رساند. ورزشگاران ایران در این رقابتها با کسب هشت مدال طلا, نه مدال نقره و هفت مدال برنز و در مجموع 24 مدال کار خود را به پایان رساند. ایران در دوره قبلی رقابتهای پارالمپیک موفق به کسب رتبه یازدهم در جدول مدال ها شده بود و از این حیث رتبه ایران چند پله نزول پیدا کرده بود. همچنین حادثه تلخ این رقابتها که کام همه ورزشکاران را تلخ نمود مرگ دوچرخه سوار کشورمان در مسیر مسابقه بود


چهارشنبه 95 آبان 12 , ساعت 12:37 عصر

شرح خبر:


جواد کاظمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص حضورش در کلا‌س‌های مربیگری و همچنین آینده‌ای که برای خود در این سطح کاری متصور است، صحبت‌هایی کرد که  در زیر می‌خوانید:

فارس: چه شد که به فکر حضور در کلاس‌های مربیگری افتادی؟

به هر حال فوتبالیستی که می‌خواهد مربی شود، باید از یک جایی کار را آغاز کند. حدود 2 سالی است که من فوتبال بازی نمی‌کنم و تصمیم گرفتم در کلاس‌های مربیگری ثبت نام کنم و در کلاس‌های مربیگری C پیشرفته آسیا شرکت کردم. البته بعداً متوجه شدم که خیلی از هم‌دوره‌هایم که در تیم ملی و پرسپولیس با هم همبازی بودیم در این کلاس‌ها حضور دارند و به همین دلیل سطح کلاس بالاست. خوشبختانه به دلیل رفاقتی که بین ما هست، رابطه خوبی در کلاس بین بچه‌ها به وجود آمده و خودم هم علاقه دارم که وارد عالم مربیگری به صورت حرفه‌ای شوم.

فارس: در این دوره با کدام فوتبالیست‌ها هم‌دوره هستی؟

علی کریمی، علیرضا نیک‌بخت واحدی، محمد محمدی، محسن بیاتی‌نیا، مهدی زارعی، مرتضی کاشی، فرزاد آشوبی، میثم رضاپور و... در این دوره حضور دارند که فکر می‌کنم با همین افراد می‌توانیم یک تیم خوب درست کنیم و کمی از نظر بدنی شرایطمان بهبود پیدا کند و با همین تیم به لیگ بیاییم، شک نکنید بین 6 تیم اول قرار می‌گیریم!

فارس: حضور علی کریمی در این دوره از کلاس‌های مربیگری قابل توجه است؛ چراکه او همواره از حضور در این‌گونه کلاس‌ها گریزان بود.

به هر حال دنیای مربیگری با دنیای بازیگری فوتبال خیلی فرق دارد، خیلی‌ها علی کریمی را یک فوتبالیست عصبی و با زبان تند می‌شناسند اما او در کلاس‌های مربیگری خیلی شرایطش با بازی کردنش فرق می‌کند. برایم جالب بود که وقتی به کلاس آمد مثل دانش‌آموزان ممتاز خیلی ساکت و آرام بود! به نظرم کریمی می‌تواند یک مربی موفق باشد. او البته از دیروز به کلاس‌ها آمد که کمی دیر بود، اما همین‌که آمده خودش خوب است، باید کلاس‌های C و B و A را در ایران پشت سر بگذاریم و برای یکی، دو کلاس پیشرفته هم به اروپا برویم تا بتوانیم این تجربه 15 ساله را به جوان‌ها انتقال دهیم.

فارس: انتقادی که به چرخه کاری مربیان وارد است، این است که یکسری مربی همواره در لیگ تیم دارند و از تیمی به تیم دیگر می‌روند و این موضوع کار را برای مربیان جوان برای ورود به مربیگری حرفه‌ای سخت کرده است.

دقیقاً همین طور است، متأسفانه در لیگ برتر و حتی لیگ یک برخی از این تیم به آن تیم می‌روند و همین موضوع باعث می‌شود تا یک سری مربی جوان با مدارک خوب مربیگری بیرون بمانند. متأسفانه یکسری مربی بدون رزومه و به دست آوردن عنوان هر سال تیم دارند، اما شما می‌بینید در فوتبال اروپا اگر یک مربی دو سال موفقیت کسب نکند، او را کنار می‌گذارند اما در لیگ ما این‌طور نیست و به نظرم باید این اتفاق بیفتد و مربیانی که نتیجه نمی‌گیرند از چرخه مربیگری لیگ کنار بروند. مربیگری دردسرهای خاص خود را دارد و من هم با عشق و علاقه وارد این حرفه شدم تا ببینم در آینده چه پیش می‌آید.

فارس: الگویی برای مربیگری داری؟

الگوی خاصی ندارم؛ چراکه تازه وارد عالم مربیگری شده‌ام و هر موقع که فهمیدم مربیگری چیست، الگویی خواهم داشت، اما چیزی که مشخص است این است که در فوتبال اروپا سن و سال مربیان پایین آمده و می‌بینید تیم‌هایی مثل بارسلونا و رئال مادرید و یا حتی چلسی و منچسترسیتی از مربیانی استفاده می‌کنند که همگی جوان هستند. شاید این مربیان جوان 8-7 سال باشد که فوتبال را کنار گذاشته باشند و همگی جوان هستند.

فارس: اگر روزی به عنوان مربی روی نیمکت تیمی بنشینی، تو را یک مربی تهاجمی خواهیم دید تا تدافعی؟

چیزی که همیشه در ذهن من بوده این بوده که فوتبال هجومی در تیمم وجود داشته باشد، همه می‌دانیم بهترین دفاع، حمله است، اما در فوتبال روز دنیا کارهای دفاعی و پرسینگ حرف اول را می‌زند و تیمی که می‌خواهد موفق باشد، باید در اصول دفاعی بهترین بازیکنان را داشته باشد.

فارس: به عنوان یکی از بازیکنان قدیمی پرسپولیس وضعیت این تیم را در لیگ برتر چگونه می‌بینی؟

با توجه به اینکه پرسپولیس در نیم‌فصل اول نتیجه خوب گرفته، به نظرم این تیم شانس اول قهرمانی است، فصل گذشته پرسپولیس در نیم‌فصل اول امتیازهای زیادی از دست داد و هر چقدر در نیم‌فصل دوم خوب نتیجه گرفت، اما درنهایت نتوانست قهرمان شود، اما الان می‌بینیم که این تیم در همین نیم‌فصل اول نتایج خوبی گرفته است و به نظرم تراکتورسازی و استقلال در کنار پرسپولیس شانس‌های اول قهرمانی هستند. باید بگویم بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کنم و فکر می‌کنم امسال بتوانند بعد از سال‌ها قهرمانی را به دست بیاورند.


خبر تصادفی:
هوای آلوده تهران همیشه یکی از اصلی ترین موضوعات برای انتقاد بوده است.جمعیت تهران بسیار زیاد شده و روز به روز نیز زیاد تر میشود.این امر باعث شده که نتوان تردد خود رو ها را در سطح شهر کنترل کرد و ترافیک شدید همراه با آلودگی زیاد در شهر بوجود بیاید.کنترل این مشکل سال هاست مه مورد بررسی قرار دارد اما نتیجه ای حاصل نشده و تهران همچنان یکی از شلوغ ترین و مثیف ترین شهر های دنیا است که برای تنفس در این شهر مشکلات زیادی وجود دارد.


چهارشنبه 95 آبان 12 , ساعت 12:37 عصر

شرح خبر:


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جان کری» وزیر خارجه آمریکا روز دوشنبه صحبت‌های مطرح‌شده در مناظرات انتخاباتی در این کشور را «شرم‌آور» توصیف کرد.

وی که در نشستی در لندن به سوالات دانشجویان پاسخ می‌داد، در مورد انتخابات آمریکا گفت: «باید به صراحت بگویم که این انتخابات برای تصویری که از کشورمان در خارج وجود دارد، شرایط واقعا سختی ایجاد کرد.»

کری افزود: «لحظاتی وجود دارد که شرمساری محض است. گاهی از هر عرفی که من می‌شناختم هم خارج می‌شود. خوب من در سال 2004 نامزد ریاست‌جمهوری بودم و هیچ‌وقت تصور هم نمی‌کردم که مناظرات بر موضوعات اساسی متمرکز نباشد. خوب این تغییر بزرگی است.»

 

وزیر خارجه آمریکا ادامه داد: «این مسئله کار را از این لحاظ برای من دشوار کرده که وقتی با بعضی وزیران خارجه در دیگر کشورها یا روسای جمهور و نخست‌وزیرهای کشورهای دیگر دیدار می‌کنید و می‌گوئید "از شما می‌خواهیم که محکم‌تر به سمت دموکراسی گام بردارید،" به شما نگاه می‌کنند و هرچند که مودب به نظر می‌رسند، اما می‌توانید ببینید که در سر آن‌ها، در چشم آن‌ها و در صحبت‌هایشان این سوال وجود دارد. سخت است.»

کری گفت این مسئله به انتخابات محدود نیست و مسائل جناحی موجب شده تا واشنگتن حتی در تصویب بودجه هم با مشکل مواجه باشد. وی افزود: «یا وقتی وارد می‌شوید و (به خارجی‌ها) می‌گوئید "خیلی مهم است که بودجه‌تان را تصویب کنید،" و بعد می‌بینید که هاج و واج نگاهتان می‌کنند.»

او با این حال گفت آمریکا کشوری است که می‌تواند این مسائل را هضم کرده و «قدرتمندتر» به راهش ادامه دهد.

حملات لفظی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و افشاگری در مورد فساد اخلاقی «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواهان و رسوایی ایمیل‌های «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات‌ها موجب شده تا بسیاری از کارشناسان آمریکایی این دور از انتخابات را انتخابی بین «بد» و «بدتر» توصیف کنند.

کری پیش از این هم انتخابات امسال را که هفته آینده برگزار می‌شود، مایه شرمساری آمریکا خوانده بود.

وی در ماه مارس گفت: «این (منازعات انتخاباتی) حس اطمینان همه نسبت به ثبات قدم و قابلیت اتکا ما را متزلزل می‌کند. باید بگویم که آن‌ها (مقامات خارجی) سوالاتی از من پرسیده‌اند که باعث شده به این نتیجه برسم که آنچه در جریان است، یک شرمساری برای کشور است.»


خبر تصادفی:
کاروان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بزرگ پارالمپیک کار خود را با کسب پانزدهمی به پایان رساند. ورزشگاران ایران در این رقابتها با کسب هشت مدال طلا, نه مدال نقره و هفت مدال برنز و در مجموع 24 مدال کار خود را به پایان رساند. ایران در دوره قبلی رقابتهای پارالمپیک موفق به کسب رتبه یازدهم در جدول مدال ها شده بود و از این حیث رتبه ایران چند پله نزول پیدا کرده بود. همچنین حادثه تلخ این رقابتها که کام همه ورزشکاران را تلخ نمود مرگ دوچرخه سوار کشورمان در مسیر مسابقه بود


سه شنبه 95 آبان 11 , ساعت 12:57 عصر

شرح خبر:

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، با موفقیت ارتش سوریه و همپیمانانش در جلوگیری از نفوذ گروههای وابسته به جیش الفتح در ورودی جنوب غربی حلب، این جبهه شاهد ثباتی در روند کنترل مناطق است؛ هر چند که در «ضاحیه الاسد و منیان» درگیریها همچنان وجود دارد.

روزنامه «الاخبار» لبنان با اشاره به اینکه ارتش سوریه موفق شده، جبهه های غرب حلب را به کنترل خود درآورد، گزارش داد، احتمالا ارتش تلاش خود را برای بازپسگیری مراکزی که در ضمن مناطق مسکونی حلب قرار دارد، به کار خواهد بست؛ چرا که اگر تروریستها مراکز خود را در این مناطق تحکیم کنند، روند بازپسگیری آن بسیار دشوار خواهد شد.

همزمان، در راستای تعلیق پرواز جنگنده های روس بر فراز حلب، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه تأکید کرد که پس از اصرار همه گروههای مسلح حاضر در مناطق شرقی حلب بر همکاری با گروه تروریستی جبهه النصره، مسکو همه این گروهها را اهداف قانونی و مشروعی برای خود میداند.

لاوروف همچنین تصریح کرد که این مدت تعلیق، دو هفته خواهد بود و این مدت برای جدا کردن تروریستها از معارضان میانه رو کافی خواهد بود.

وی با اشاره به گزارشهای رسانه های غربی که می‌گویند النصره رهبری حملات تروریستها از شرق حلب را بر عهده دارد، اظهار داشت «سایر افراد مسلح حاضر در شرق حلب، با اراده یا بدون اراده، در جنایات النصره دست دارند».

از سوی دیگر، مسکو حمله تروریستها به مناطق مسکونی شهر حلب با خمپاره های حامل مواد شیمیایی را محکوم و تأکید کرد که این مسئله در سال 2013 نیز رخ داد و در جریان آن عناصر تروریستی از مواد مشابهی برای بمباران غوطه شرقی و «خان العسل» در غرب حلب استفاده کردند. این مسئله در سال 2015 در «مارع» و در سال 2016 در منطقه «صلاح الدین» حلب رخ داد.

در همین راستا، فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه اعلام کرد که گروه تروریستی جبهه النصره و شماری از گروههای همپیمان آن با حمله به شهر حلب از چند محور همچنان تنش را ادامه می‌دهند.

ارتش سوریه همچنین تأکید کرد که در پی شلیک بیش از 100 خمپاره، 50 موشک گراد و 20 کپسول گاز به مناطق مسکونی شهر حلب طی سه روز گذشته 84 نفر که بیشتر آنان زنان و کودکان بودند کشته و 280 نفر نیز زخمی شدند.

20 عنصر معارض در شمال حلب کشته شدند

از سوی دیگر، در ریف شمالی استان حلب، داعش اعلام کرد که 20 عنصر معارض را در روستای «عبله» واقع در جنوب شهرک «اخترین» از پای درآورده است.

خبرگزاری «اعماق» وابسته به داعش اعلام کرد که عناصر این گروه، تروریستهای وابسته به ارتش آزاد را به روستای عبله کشاندند و یک خودروی بمب گذاری شده را در میان آنان منفجر کردند.

تروریستهای ارتش آزاد هم که قصد عقب نشینی از این روستا را داشتند در یک میدان مین گرفتار و کشته شدند.


خبر تصادفی:
قوی ترین وب سایت خبری که در آن تمامی ضمینه ها برای خبر رسانی وجود دارد و میتوانید به هر زمینه ای که علاقه دارید خبر های مربوط به آن را بخوانید.دقت داشته باشید تمامی اخبار جدید و به روز بوده و خبرنگاران ما روزانه به دنبال جمع آوری انواع اخبار از سراسر ایران هستند.خبر های کاملا دقیق هستند و از انتشار اخبار دروغ و شایعات خود داری میکنیم.سایت ما را دنبال کنید و با اطمینان خاطر خبر های روز ایران و جهان را از اینجا بخوانید


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ