سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس دانش، قدرت تشخیص اخلاقی و نمایاندن پسندیده آن و ریشه کن کردن ناپسند آن است . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 95 آبان 11 , ساعت 12:57 عصر

شرح خبر:

به گزارش خبرگزاری فارس، جواد نکونام درباره شرایط تیم ملی و حواشی اخیر پیش آمده گفت: ما با بازیکنان کمی اردو را آغاز کردیم و دو سه مصدوم هم داریم که به بازی با سوریه نمی‌رسند. درباره حاشیه‌های به وجود آمده باید بگویم که ما با این حاشیه‌ها غریبه نیستیم چون همیشه اتفاقات عجیب در فوتبال ما رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: درباره بازی دوستانه هم باید بگویم که بازی خوبی خواهد بود چراکه ما یک بازی مهم با سوریه داریم و نمی‌توان بدون بازی تدارکاتی به مصاف این تیم رفت. نمی‌شود که فقط دو هفته تمرین کرد و بازی دوستانه انجام نداد آن هم بعد از بازی با کره جنوبی که تیم ملی دیگر تشکیل اردو نداده است. درباره بازی با سوریه هم باید بگویم که آنها تیم خوب و آماده‌ای هستند.

مربی تیم ملی اظهار داشت: درباره تیم سوریه همه ما می‌دانیم که آنها حریف سختی هستند و ما هیچ گاه بازی راحتی با آنها نداشتیم و این مسئله از قبل تا زمانی که خودم هم بازی می‌کردم وجود داشت حتی اگر برنده هم می‌شدیم راحت آنها را نمی‌بردیم و نباید تیم ملی را از پیش برنده دانست چون این کار اشتباه است. به همه بازیکنان تاکید می‌کنم که همه تمرکز خود را بر روی این بازی بگذارد. کره جنوبی نتوانست سوریه را شکست دهد و ازبکستان هم به سختی این تیم را برد و ما نباید خودمان را از پیش برنده بدانیم چون این کار اشتباه است.

به گزارش فارس، خبرنگاری پرسید نمی‌شد در این شرایط به جای بازی با گینه با یک تیم قوی‌تر بازی می‌کردیم که نکونام پاسخ داد: این بحثی است که سرمربی باید در موردش صحبت کند ولی واقعیت این موضوع این است وقتی 4 روز بعد تیم ملی باید به مصاف سوریه برود نمی‌شود بدن بازیکنان را خسته کرد. شما فرض کنید تیم ملی با ایتالیا بازی می‌کرد جز اینکه انرژی از دست بدهیم آیا فایده دیگری داشت؟ به نظرم باید کمی فکرها معقول باشد.

نکونام در خصوص اینکه ظاهرا نداشتن زمین تمرین کار را برای ملی‌پوشان سخت کرد، گفت: ما با این مسائل غریبه نیستیم. همیشه این صحبت‌ها بوده و هست نه اینکه مربوط به پارسال باشد یا امسال. متاسفانه کمپ تیم ملی آماده نشده و شما می‌بینید مربیان لباس‌هایشان را در کانکس عوض می‌کنند. دوش هم نداریم. این مسائل برای تیم ملی خوب نیست. امیدوارم هرچه سریع‌تر زمین کمپ تیم ملی آماده شود تا هم از لحاظ کیفیت چمن و هم از لحاظ امکانات به بهبود برسیم.

مربی تیم ملی در خصوص بازی با سوریه گفت: به نظرم نمی‌توانیم سوریه را دست کم بگیریم و حتی با یک مساوی می‌توانیم جام جهانی را از دست بدهیم. یادتان نرود 4 سال پیش مقابل لبنان چه نتیجه‌ای گرفتیم و نزدیک بود جام جهانی از دست برود. به فوتبال ایران برای بازی با سوریه هشدار می‌دهند و هیچ کس حق ندارد این مسابقه را دست کم بگیرد. من از رسانه‌ها هم می‌خواهم به این مسئله بپردازند که این بازی، بازی ساده‌ای نیست و باید آن را جدی گرفت.

نکونام در خصوص اینکه خیلی‌ها تیم ملی را به جام جهانی صعودکرده می‌دانند، گفت: من از شما سوال می‌کنم. شما فکر می‌کنید آیا مسئولان فوتبال چین نمی‌دانند که هنوز برای صعود به جام جهانی فرصت دارند؟ اصلا فکر می‌کنید آنها چرا لیپی را آوردند. قطر هم همینطور آنها قطعا به بازی‌های آینده فکر کردند. همه تیم‌ها به یک اندازه شانس صعود دارند و شانس پایین افتادن از جدول. ما خوب نتیجه  گرفته‌ایم ولی هنوز کاری انجام نداده‌ایم. 4 بازی کرده‌ایم 10 امتیاز داریم ولی آخرش چه اتفاقی می‌افتد؟ باید به جام جهانی صعود کنیم تا همه چیز تمام شود. شما مطمئن باشید قطر دیگر نمی‌خواهد امتیاز از دست بدهد و آن مسابقه حکم خیلی از مسائل را پیدا می‌کند.


خبر تصادفی:
جایگاه ایران از لحاظ قدرت دفاعی در منطقه و حتی در جهان بسیار قوی تر از گذشته شده و این موضوع غیر قابل انکار است.به طوری که حتی دشمنان ایران نیز این موضوع را تایید میکنند و میدانند که ایران دیگر آن کشوری نیست که بتوانند به راحتی به آن حمله کنند و دیگر برای ایران تحدید های نظامی معنی ندارد.برای همین است که ایران را چندین سال است که توسط تحریم های اقتصادی تحت فشار قرار داده اند.موشک های ایران دارای برد زیاد و قادر است که اهداف خود را به صورت دقیق نشانه برود و این موشک ها تحدیدی برای دشمنان کشور است


دوشنبه 95 آبان 10 , ساعت 2:55 عصر

شرح خبر:

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس یکی از شاکیان پرونده سعید طوسی که صوت گفت‌وگویش از شبکه معاند voa پخش شده با انتشار فایل صوتی و نامه‌ای برائت خود را از شبکه‌ها و رسانه‌های ضد نظام و انقلاب اعلام و پخش صدایش توسط شبکه معاند را گامی برای ضربه زدن به نظام و رهبری و قرآن بیان کرد.

متن نامه به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و پرافتخار ایران اسلامی و اعضاء محترم جامعه قرآنی

باسلام و صلوات به روح مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای انقلاب اسلامی و با سلام و درود بر رهبر فرزانه انقلاب

اینجانب (یکی از شاکیان پرونده مرتبط با یکی از قاریان) به‌منظور تلاش در جهت جلوگیری از ادامه سوء استفاده و نفاق‌افکنی رسانه‌های قرآن ستیز و ضد انقلاب، نکاتی چند را با شما عزیزان در میان می‌گذارم:

اینجانب به عنوان یکی از سربازان کوچک انقلاب که دچار غفلتی بزرگ شده است برائت خود را از شبکه‌ها و رسانه‌های ضد نظام و انقلاب که متأسفانه باسوء استفاده از پرونده ما و در جهت دفاع حقوق نوجوانان به تلاش برای ضربه زدن به نظام و رهبری و قرآن روی آورده‌اند، اعلام می‌دارم و از اینکه توسط یکی از شاکیان پرونده (آقای س) تحریک شده و ندانسته با فردی به ظاهر ایرانی که خود را مدافع حقوق نوجوانان معرفی کرده بود صحبت کردم و در کمال تعجب، بعد از پخش صدایم از رسانه معاند متوجه بیگانه بودن و خبرنگار بودنش شدم و آن موقع متوجه شدم که پشت این شعار به ظاهر زیبای مدافع حقوق نوجوانان دامی برای من و قرآن دوستان نهفته شده است.

لذا از ملت بزرگ ایران و جامعه قرآنی عذرخواهی نموده و اعلام می‌دارم که تا پای جان حاضرم درمقابل توطئه‌های هدفمند دشمنان، از قرآن و کشور اسلامی عزیزمان دفاع کنم و امیدوارم خداوند از این اشتباه و خطای من درگذرد که مبادا مدیون قرآن و خون شهدا باشم.

در عین حال امیدوارم که این پرونده در مسیراصلی خود و به دور از التهابات کنونی سریعاً به نتیجه برسد، زیرا ما به عنوان پیرو اسلام و قرآن، قطعاً تابع قانون بوده و از نتیجه و رأی نهایی پرونده تمکین خواهیم کرد.


خبر تصادفی:
هوای آلوده تهران همیشه یکی از اصلی ترین موضوعات برای انتقاد بوده است.جمعیت تهران بسیار زیاد شده و روز به روز نیز زیاد تر میشود.این امر باعث شده که نتوان تردد خود رو ها را در سطح شهر کنترل کرد و ترافیک شدید همراه با آلودگی زیاد در شهر بوجود بیاید.کنترل این مشکل سال هاست مه مورد بررسی قرار دارد اما نتیجه ای حاصل نشده و تهران همچنان یکی از شلوغ ترین و مثیف ترین شهر های دنیا است که برای تنفس در این شهر مشکلات زیادی وجود دارد.


دوشنبه 95 آبان 10 , ساعت 2:55 عصر

شرح خبر:
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عباس ذاکریان یکشنبه شب در دویست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر قم، با بیان اینکه معمولاً پرونده‌های دیه با قریب به دو سال تأخیر به دلیل طی مراحل قانونی وارد شورا می‌شود گفت: مشکلات حقوقی ربطی به رأس ندارد و بدنه همچنان برقرار است و یکی از مسایلی که نگرانی آن‌ها را نسبت به دیه کم می‌کند این است که دغدغه‌ای نسبت به تبعات ندارند و مطمئن هستند پرداخت‌ها توسط شهرداری صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه کارمندان شهرداری باید نسبت به تبعات کارهای خود دغدغه داشته باشند، تصریح کرد: یکی از مسایلی که موجب شد شورا نظری مبنی بر اینکه کارمندان شهرداری در پرداخت دیه شریک باشند بدهد نیز همین مساله بود که دغدغه کارمندان بیشتر شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: اینکه بخشی از دیه را فرد مقصر بدهد می‌تواند بازدارنده باشد اما تا زمانی که شهرداری تمام دیه را پرداخت کند کارمندان نیز نسبت به فعالیت خود حساس نخواهند بود.

وی با اشاره به اظهار نظر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص عدم همکاری شهرداری قم برای ساخت بیمارستان در محدوده جمکران گفت: وزیر قبل از این اظهار نظر مردم را به اخلاق توصیه کرده‌اند اما من با این اظهار نظر تعجب کردم.

ذاکریان تصریح کرد: همه جای دنیا به حوزه سلامت که کمک می‌کنند در مقابل اگر زیر مجموعه گزارش خلاف واقع بدهد با آن‌ها برخورد شدید می‌کنند و امیدواریم ایشان هم مثل همه جای دنیا رفتار کنند.

وی با اشاره به نگرانی‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص روند اجرای طرح تحول نظام سلامت، خطاب به وزیر بهداشت گفت: بیشتر از اینکه به حواشی دامن بزنید به نگرانی رهبری در خصوص حوزه سلامت بپردازید.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم در ادامه به تفاهم نامه سه جانبه شهرداری، اداره کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش برای آسفالت مدارس اشاره و اظهار کرد: براساس این تفاهم نامه تأمین قیر توسط آموزش و پرورش صورت گرفته و تا پایان سال 95 تا سقف 250 میلیون تومان شهرداری موظف به آسفالت مدارس است.

وی با اشاره به خدمات شهرداری در ایام محرم، ضمن تقدیر از فعالیت‌های شهرداری گفت: المانی‌هایی که در این ایام در میدان آستانه نصب شده بود بسیار خوب بود و محتوای مناسبی داشت.

ذاکریان با تاکید بر اینکه تبلیغات محیطی و شعار خوبی متناسب با این ایام انتخاب شده بود، خاطرنشان کرد: ولی بهتر بود تکرار آن‌ها را مدیریت کرد و توزیع بهتری در شهر صورت می‌گرفت.

وی به پرداخت یارانه به هیئات برای جایگزینی ظروف یکبار مصرف گیاهی اشاره کرد و گفت: طرح ارائه یارانه به هیئات برای تهیه ظروف گیاهی خیلی خوب بود و در فرهنگ سازی آن باید دقت شود تا شاهد توسعه این فرهنگ در جامعه باشیم.

ذاکریان با اشاره به ماندگاری بالای ظروف پلاستیکی در طبیعت افزود: شهرداری تنها با هزینه‌ای اندک مابه التفاوت ظروف پلاستیکی و گیاهی را پرداخت کرد و امید است با این اقدام شاهد توسعه این طرح باشیم.

وی در پایان از اقدامات شهرداری در راستای جمع آوری دست فروش‌ها از سطح شهر خصوصاً محدوده هسته مرکزی شهر تقدیر کرد.


خبر تصادفی:
نسل جدید گوشی های آیفون به نام آیفون 7 وارد بازار شده است.قیمت بالای این دستگاه اولین چیزی است مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.اینکه امکانات این گوشی همراه واقعا آنقدر زیاد است که بخواهیم چنین هزینه برایش پرداخت کنیم جای بحث و گفتگو زیادی دارد.البته هنوز به صورت کامل وارد بازار نشده و اطلاعات دقیق تر را زمان ورود به بازار میتوان گرفت.اما چیزی که مشخص است این است که آیفون با این قیمت بالا مسلما خریداران خیلی کمی خواهد داشت و این شرکت باید فکری به حال این مشکل بزرگ بکند


یکشنبه 95 آبان 9 , ساعت 3:52 عصر

شرح خبر:


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حجت‌الله عبدالملکی استاد دانشگاه امام صادق (ع) صبح امروز در همایش برجام نتایج و پیامدها که به همت سازمان بسیج اساتید در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد در مورد اثرات اقتصادی مذاکرات هسته‌ای در دولت یازدهم، تصریح کرد: دولت در چند سال اخیر بر اساس شعار انتخاباتی خود مسأله اصلی را توافق هسته‌ای می‌داند.

وی ادامه داد: افزایش صادرات، گشایش اقتصادی، بهبود عملکرد آموزش و پرورش،‌ افزایش صادرات نفت،‌ افزایش ارتباط با بانک‌های خارجی، ارتقای رقابت از وعده‌هایی بود که دولتمردان پیش از برجام به مردم می‌دادند.

این استاد دانشگاه در مورد مجاری تأثیر برجام در اقتصاد کشور،‌ اظهار داشت: رفع تحریم‌ها اثرات روانی و موضوعی به نام سایر اثرات می‌توانسته مجاری تأثیر برجام و اقتصاد باشد؛ اولین کانال رفع تحریم‌ها بود که انتظار می‌رفت با رفع تحریم‌ها اتفاقات مثبتی در کشور بیفتد. فروش نفت خام، آزاد شدن پول‌های بلوکه و سرمایه‌گذاری خارجی اثرات مثبت عنوان شده در رفع تحریم‌ها بود.

وی با بیان اظهارات رئیس جمهور قبل از برجام که رفع تحریم‌ها را یکباره بیان کرده بود، ادامه داد: در متن برجام با آنچه دولتمردان می‌گویند در مورد رفع تحریم‌ها متفاوت است. 50 درصد تحریم‌ها در برجام باقی می‌ماند یعنی حتی روی کاغذ هم رفع نمی‌شود. ثانیاً 10 درصد ‌آن 50 درصد تنها لغو است و 40 درصد مابقی تحریم‌ها توقف است.

عبدالملکی با تأکید بر اینکه روی رفع تحریم‌ها نمی‌شود حساب کرد، بیان داشت: کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا این روزها به دنبال افزایش و تشدید تحریم‌ها هستند. در بحث سرمایه‌گذاری خارجی در سال‌های اخیر دائماً در حال کاهش است. در سال 2012 سرمایه‌گذاری خارجی 4.6 میلیارد دلار بوده است اما در سال 2015 این رقم به 2.5 میلیارد کاهش یافته است. هیأت‌های تجاری که در ماه‌های اول برجام به ایران آمدند عمدتاً با هدف فروش محصولات به ایران سفر کردند آن هم فروش محصولاتی که دوره پرداخت آنها کوتاه بود.

این استاد دانشگاه در مورد ادعای وصول منابع ارزی در برجام،‌ گفت: آقای نوبخت در شهریور سال گذشته منابع ارزی بلوکه شده را 6 تا 7 میلیارد دلار عنوان کرد که البته جان‌کری این مبلغ را 3 میلیارد دلار می‌دانست. هیچ وقت غرب به ما تکنولوژی نمی‌دهد حتی‌ شرقی‌ها هم تکنولوژی را از غرب دزدیدند و آن را بومی‌سازی کردند. ما مجبور به درون‌زایی در دانش هستیم.

وی در مورد گشایش بودجه بعد از برجام، تصریح کرد: مضمون صحبت‌های آقای نوبخت در شهریور سال گذشته در برنامه نگاه یک این بوده است که ما هرگز مشکل بودجه نداشتیم و درآمدهای نفتی محقق شده است. اثرات مثبت برجام قابل ذکر است لیکن قابل ملاحظه نیست. رفع تحریم‌ها اگر کنترل‌شده نباشد می‌تواند اثرات بدی مثل خطر افزایش واردات، افزایش وابستگی کشور به خام‌فروشی نفت، افزایش وابستگی صنعت نفت کشور به شرکت‌های غربی و بیماری هلندی اقتصاد و خطرات افزایش شدید قیمت زمین و مسکن را به همراه داشته باشد.

عبدالملکی ادامه داد: اندک کاهش واردات در سال‌های گذشته به نظر بنده به خاطر رکود و کاهش قدرت خرید مردم است، نوع قراردادهای اقتصادی با غرب عمدتاً خرید محصولات و کالا است.

این استاد دانشگاه با اشاره به اثرات روانی برجام، عنوان کرد: برخی مسئولان اثرات روانی برجام را مورد انتظار می‌دانستند این حس خوش‌بینی و روان‌درمانی به معنای فریب اذهان عمومی و ایجاد تصورات غیرواقعی و توهمات است. البته نمی‌خواهم بگویم این مسأله هدف دولتمردان بوده است. روان‌درمانی باعث افزایش شکنندگی اقتصاد می‌شود و رشد باثبات محصول را به خطر می‌اندازد.

وی با تأکید بر اینکه، اثرات منفی بر بازار بورس، مسکن و سرمایه‌گذاری اثرات روانی جریان مذاکرات بوده است، گفت: در جریان برجام دولت نسبت به مسائل بنیادی و اقتصادی بی‌تفاوت و بی‌توجه شده است. برنامه‌ریزی ناکارآمد، انحراف در برنامه‌ها و اقدامات ضد اقتصاد مقاومتی از مسائل مربوط به رفتار اقتصاد مقاومتی دولت است.

عبدالملکی اضافه کرد: تأکید بر فروش بیشتر نفت خام، بزرگ‌نمایی تحریم‌ها در برنامه‌ها، حساب بیش از اندازه روی منابع سرمایه خارجی، نگارش برنامه‌ها با پیش‌فرض رفع تحریم‌ها، تأکید مثبت بر آزادسازی نرخ‌ها، غفلت از موضوع شفاف‌سازی، تعارض برخی از پروژه‌ها با سیاست‌های کلان اقتصادی، بی‌توجهی به مقاوم‌سازی اقتصاد و مسأله تهدیدها از اقدامات منفی دولت در اقتصاد مقاومتی است.

این استاد دانشگاه، بیان داشت: در فضای برجام تعریف ما از اقتصاد مقاومتی منحرف شده است، واگذاری فعالیت‌های پیمانکاری به خارجی‌ها و واردات بیش از اندازه کالا و تشویق مصرف کالاهای خارجی از دیگر اقداماتی است که موجب شکنندگی اقتصاد مقاومتی شده است، قراردادهای خارجی در دولت یازدهم باعث افزایش شکنندگی اقتصاد ملی می‌شود. گاهی برای آنکه برجام را جلو ببریم توانمندی‌های خود را نادیده گرفته‌ایم، فرهنگ ما نمی‌توانیم اثرات بدی دارد.

عبدالملکی گفت: رفع تحریم‌ها اگر کنترل نشده باشد اثرات منفی و خطراتی مثل خطر افزایش واردات؛ خطر افزایش وابستگی و خام فروشی نفت و وابستگی صنعت نفت به غرب و خطر افزایش قیمت زمین و مسکن را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه نوع قرادادهایی که با غرب بسته می‌شود عمدتا قرارداد خرید است، اظهار داشت: مسؤولان می‌گفتند پس از برجام نگاه مردم به آینده مثبت خواهد شد ولی آیا روان درمانی در اقتصاد خوب است؟ روان درمانی در اقتصاد به معنی فریب اذهان مردم است که باعث شکنندگی اقتصاد کشور می‌شود.

عبدالملکی افزود: بالاخره مردم در آینده اثرات برجام را خواهند فهمید و آنوقت دیگر روی حرف مسؤولان حساب نمی‌کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) عنوان کرد: بورس نسبت به برجام واکنشی نشان نمی‌دهد، امروز بخش مسکن در رکود و منتظر اثرات برجام است، در این جریان دولت نسبت به مسائل بنیادین اقتصاد بی تفاوت شد.

عبدالملکی برجام را باعث انحراف برنامه‌های دولت از اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: دولت برای تدوام مذاکرات رفع تحریم‌ها و نتایج برجام را بزرگنمایی می‌کند.

وی ادامه داد: دولت همه برنامه‌های اقتصاد مقاومتی را با فرض رفع تحریم‌ها بسته است، برجام باعث بی توجهی دولت به مقاوم سازی اقتصاد و بی توجهی به تهدیدها شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) اظهار داشت: گاهی برای اینکه مذاکرات جلو برود توانمندی‌های خودمان را انکار می کنیم، فرهنگ «ما نمی‌توانیم» اثرات بدی خواهد داشت.


خبر تصادفی:
ادعای یک موسسه تحقیقاتی در لس آجلس واقع در کشور آمریکا گویای این است که راننندگان اتومبیلهای بنز و bmw بیشتر از سایر رانندگان در معرض سرطان چشم قرار دارند. این موسسه تحقیقات خود را روی 29 اتومبیل و از 15 شرکت تولید اتومبیل معتبر دنیا انجام داد و مشخص شد شیشه های کناری اتومبیل های مذکور نسبت کمتری از اشعه ماورای بنفش را جذب می کند. این در حالی است که شیشه کناری خودروهای لکسوس بهترین عملکرد را داشته است. البته ناگفته نماند این بررسی ها در خودروهای مدرن و معتبر دنیا انجام شده و در دیگر خودروسازی ها به آن اهمیت خاصی داده نمی شود


یکشنبه 95 آبان 9 , ساعت 3:52 عصر

شرح خبر:

یحیی آل اسحاق رئیس سابق اتاق بازرگانی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با تأکید بر اینکه پیشنهاد‌هایی برای کاندیداتوری بنده وجود داشت اظهار داشت: جزء کاندیداهای حزب موتلفه برای انتخابات سال 96 هستم؛ اما شخصاً قصد ورود به رقابت‌های انتخاباتی را ندارم.

آل اسحاق تصریح کرد: بنده به دوستانمان در موتلفه اعلام کردم با توجه به حضور افرادی شایسته که قصد کاندیداتوری دارند نیازی به حضور من نیست و ازاین‌رو کاندیدا نخواهم شد.

وی در پایان افزود: بنده در حال حاضر مشغول کارهای اجرایی هستم و ان‌شاءالله که خداوند به افراد شایسته در انتخابات آتی کمک کند.

پیش از این خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس از انتخاب هشت نفر به عنوان نامزدهای حزب موتلفه خبر داده و تصریح کرده بود: طبق اعلام اعضای حزب مؤتلفه 60 شاخص از سوی این حزب برای انتخاب نامزد نهایی مشخص شده که پس از بررسی‌ و تطبیق نامزدها با این شاخص‌ها یک نفر به عنوان نامزد نهایی تا اواخر آذرماه به جبهه پیروان معرفی می‌شود.


خبر تصادفی :
سایت های خبری روزانه بروز شده میشود و توسط جدید ترین اخبار ایران این اتفاق می افتد.باید دانست که جدید ترین اخبار ایران و جهان لحظه به لحظه در اینم سایت ها موجود است.خبر های ورزشی این سایت شامل خبر های لیگ های ایران و بازی دربی پایتخت است.بازی های حساس لیگ ایران را پوشش میدهیم و به بررسی دقیق عملکرد هر یک از بازیکنان لیگ میپردازیم.لیگ ایران خیلی زود و سریع شروع شده و تمامی بازی ها با کیفیت بالا و در بالاترین سطح انجام میشود.تمامی بازیکنان لیگ با قیمت هایی گران در باشگاه های لیگ ایران بازی کرده و روزانه تمرینات زیادی را انجام میدهند


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ